Resultaten tevredenheidsenquête 2014

Eind vorig jaar voerden wij een tevredenheidsenquête bij onze klanten. Graag geven we jullie de belangrijkste conclusies* mee:

- 97,5% beoordeelt de algemene service “goed” tot “zeer goed”  
- 97,3% zou ons “waarschijnlijk wel” tot “zeker wel” aanbevelen aan anderen
- 29,5% maakt wekelijks gebruik van onze diensten
- 51,93% is reeds meer dan 5 jaar klant  

Uiteraard zijn we tevreden met deze resultaten.  We bedanken onze klanten voor het vertrouwen, en blijven er in 2015 op toezien dat jullie zakenreizen zorgeloos verlopen.  Your way. Anyway.


Enkele quotes van onze klanten

  • “De medewerkers zijn bereikbaar, klantvriendelijk, zeer behulpzaam naar voordelige oplossingen te zoeken en de service is prima. Echt top !”
  •  “Snelheid, accuratesse, klantvriendelijk-service van onze vaste contact persoon is enorm gewaardeerd”
  •  “Als kleine business traveller krijg ik het gevoel een "grote" te zijn. Het team doet er alles aan je wensen in te vullen. Geven ongevraagd alternatieven etc.”
  • “Steeds vlot antwoord, zowel per telefoon als per email. Steeds diverse opties door jullie voorgesteld, contactpersoon steeds bereid om verder te zoeken”
  • “Snelle en duidelijke informatie. Goede prijs/ Kwaliteitsverhouding. Goede service en zeer flexibel”
  • “Omdat de volgende trefwoorden passen: snel, efficiënt, vriendelijk, accuraat, ik heb alle vertrouwen !”
  • “Vriendelijk personeel, snelle en correctie reactie, aanbieden van alternatieven, kortom hoog serviceniveau - ikzelf neem bijna wekelijks/iedere 14 dagen een vlucht en daar kunnen wel wat wijzigingen in optreden. Tot nu toe (afgelopen 5 jaar) alles zeer goed gelopen en dikke pluim voor mijn contactpersoon”
  • “Steeds met de glimlach anticiperend op de vragen van de klant, ondanks de moeilijkheid en de veranderingen die gevraagd worden”
  • “Jullie denken mee in functie van de noden van de klant om zo de reisorganisatie te optimaliseren”
  • “Een reisburo biedt bepaalde voordelen tov internet boeking. Je hebt altijd een gesprekspartner, als er iets mis gaat heb je iemand die je probleem zal proberen op te lossen. Dit is nooit het geval als je via internet boekt en voor het prijsverschil moet je het ook niet doen”
  • “Jullie service ontlast onze kleine structuur en ik neem aan dat ook andere internationaal opererende bedrijven hier hun voordeel uit kunnen halen”

 

* op basis van 484 respondenten

 


www.uniglobe.be maakt gebruik van cookies - lees meer Sluit deze melding Sluit deze melding