In no time een gebruiksklaar antwoord op elke vraag
In no time een gebruiksklaar antwoord op elke vraag
Concrete oplossingen bij onverwachte omstandigheden
Wij kennen uw reisvoorkeuren
Uw vaste contactpersoon, uw reiskantoor, staat altijd klaar om meteen uw telefoon of mail te beantwoorden mocht er zich onverwachts iets voordoen tijdens uw reis. En met ‘meteen’ bedoelen we ook écht ‘meteen’: u krijgt van ons onmiddellijk een gebruiksklaar antwoord waarmee u geholpen bent.
Omdat u werkt met een vast aanspreekpunt in uw kantoor, is uw contactpersoon ook steeds op de hoogte van uw reisvoorkeuren. We kennen uw voorkeurszitplaats, frequent flyer-kaart, kredietkaartnummer,… en kunnen zo snel en efficiënt een topervaring voor u reserveren.
Alleen deskundige en ervaren medewerkers kunnen adequaat reageren in de snelle wereld van zakenreizen. UNIGLOBE investeert dan ook intensief in interne bijscholing.
Uw lokale reisexpert wordt onder andere opgeleid om uw uitgaven constant te analyseren. Wij zijn erop gericht uw budget optimaal in te zetten en dat doen we voornamelijk door te onderhandelen met leidinggevende aanbieders in de luchtvaart, hotelsector of autoverhuur.
UNIGLOBE kan op die manier kortingsprogramma’s beveiligen die u anders niet aangeboden zouden worden. En mocht er eens iets fout gaan, dan weten we dankzij onze sterke relaties in de branche ook meteen bij wie we terechtkunnen.
Bovendien zijn flexibiliteit en een klantgerichte aanpak voor onze medewerkers een vanzelfsprekendheid. Zo kan u als zakenreiziger voortdurend rekenen op slimme adviezen om meer te besparen, met behoud van uw reiscomfort.
Wil u meer weten over onze diensten? Aarzel dan niet contact op te nemen met onze reisexperten in één van de kantoren uit het regionaal netwerk van UNIGLOBE.